Uw vragen en antwoorden
Bestellen
- Betalen via Bancontact
Makkelijk en snel. Elk mogelijk bedrag, zelfs het kleinste, makkelijk betalen met de Bancontact-kaart.
- Achteraf betalen via Klarna
U betaalt het factuurbedrag via de online aanbieder Klarna. De factuur wordt u per e-mail toegestuurd nadat u uw bestelling heeft geplaatst. Vervolgens dient u het geld over te maken naar Klarna binnen 14 dagen.
- CreditCard:
Wij accepteren Visa, Master Card, en American Express, alleen mogelijk met 3d secure procedure.
Met de 3d secure procedure bevestigen klanten elektronische betalingen ook met een wachtwoord, een TAN of een vingerafdruk. Uw creditcard wordt belast wanneer de bestelling is voltooid.
- PayPal
U betaalt het factuurbedrag via de online aanbieder PayPal. Om via PayPal te betalen:
Wanneer u niet geregistreerd bent bij PayPal dan dient u zich eerst te registreren bij PayPal. Zodra uw PayPal registratie is voltooid, kunt u vervolgens PayPal selecteren als betaalmethode en voor het verdere betalingsproces wordt u dan doorgestuurd naar de PayPal website om de betaling aan ons te bevestigen. Meer informatie krijgt u tijdens het bestelproces.
Nadat u een of meer artikelen uit ons assortiment hebt gekozen en in de winkelwagen hebt geplaatst, klikt u op "Afrekenen". Volg de afzonderlijke stappen om de leverings-/factuuradressen en betaalmethoden op te geven.
Een tegoedbon- of kortingscode kan alleen worden ingewisseld in de winkelwagen.
Klik gewoon op "Winkelwagen bewerken" in het besteloverzicht om naar uw winkelwagen te gaan. Daar kunt u de code invoeren onder "Kortingscode invoeren". Door op "Toepassen" te klikken, wordt de korting onder de geldende voorwaarden verrekend. Mocht u problemen ondervinden, neem dan contact op met onze klantenservice.
Nee, u bent ook welkom om als gast een bestelling te plaatsen.
Helaas is het niet mogelijk om bestelde artikelen te wijzigen of toe te voegen. Wij verzoeken u daarom verkeerd bestelde artikelen te retourneren en ontbrekende artikelen bij te bestellen.
Helaas kunnen wij de persoonlijke gegevens die achteraf aan ons zijn doorgegeven niet wijzigen.
Verzending
Standaard levering binnen Nederland is gratis.
Wij bieden ook DHL express levering aan. Houdt u er rekening mee dat hier extra kosten aan verbonden zijn. Deze kosten bedragen € 12,95.
In het geval van een volledige retourzending (alle artikelen uit een bestelling) worden de verzendkosten vergoed. Als u een artikel uit een bestelling retourneert vanwege een defect dat u niet heeft veroorzaakt en u bestelt dit artikel vervolgens opnieuw, dan betaalt geen verzendkosten.
GANT verzendt uw bestelling met DHL, daarnaast bieden wij u de mogelijkheid tot expreslevering. Houdt u er rekening mee dat hier extra kosten aan verbonden zijn.
Op dit moment leveren wij niet aan DHL bezorgpunten. Echter, na ontvangst van uw verzendbevestiging, kunt u het pakket door DHL laten doorsturen. Volg de instructies van DHL of neem contact op met onze klantenservice.
Op dit moment bieden wij geen Click & Collect aan.
De normale levertijd is 2-5 dagen. Neem contact op met onze klantenservice op +32 800 793 52 of gebruik ons contactformulier als u uw levering niet binnen 5 werkdagen heeft ontvangen.
Soms moeten we uw bestelling in twee of meer dozen verzenden. Informatie hierover vindt u op de afleverbon. Als uw bestelling niet klopt, neem dan contact op met onze klantenservice op +32 800 793 52 of gebruik ons contactformulier.
De medewerkers van de klantenservice sturen u graag een nieuw retourformulier toe. Vraag dit a.u.b. aan bij onze klantenservice, onder vermelding van uw bestelnummer.
Terugsturen
Recht op annulering of retournering van de bestelling:
U heeft het recht om uw bestelling binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden te annuleren/retourneren.
De annuleringstermijn bedraagt 14 dagen vanaf de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de goederen in bezit heeft of heeft gekregen.
Om uw recht op annulering of retournering uit te oefenen, dient u ons (GANT BV, - klantenservice@gant.com) een duidelijke verklaring te sturen (bijv. een brief per post of e-mail) van uw beslissing om de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor het bij de orderbevestiging gevoegde herroepingsformulier gebruiken, maar dit is niet verplicht.
Om aan de herroepingstermijn te voldoen, volstaat het dat u uw kennisgeving van de uitoefening van uw herroepingsrecht verzendt voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Het herroepingsrecht vervalt bij levering van verzegelde goederen conform § 312g lid 2 nr. 3 BGB, die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne ongeschikt zijn voor retourzending, zoals:
- Ondergoed
- Zwembroek
- Gelaatsmaskers
Indien de verzegeling na levering is verwijderd.
Procedure voor terugbetaling:
Als u zich terugtrekt uit uw contract, dan zullen wij alle betalingen die wij van u hebben ontvangen, inclusief leveringskosten (met uitzondering van de extra kosten die voortvloeien uit het kiezen van een ander type levering dan de goedkoopste standaard levering die door ons wordt aangeboden), terugbetalen, onmiddellijk en uiterlijk binnen 14 dagen vanaf de dag waarop wij de kennisgeving van uw annulering van dit contract hebben ontvangen. Voor de terugbetaling gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat u voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij u uitdrukkelijk anders bent overeengekomen; In geen geval worden u voor deze terugbetaling kosten in rekening gebracht. Wij kunnen de terugbetaling weigeren totdat wij de goederen hebben teruggekregen of totdat u het bewijs hebt geleverd dat u de goederen hebt teruggezonden, naargelang welk tijdstip eerder valt.
U heeft de goederen onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u ons van de ontbinding van de overeenkomst in kennis heeft gesteld, ter beschikking van:
Rhenus Warehousing Solutions Se & Co. KG
Europaallee 29
47229 Duisburg, Duitsland
Duitsland
Te retourneren of te overhandigen. De termijn is voldaan als u de goederen opstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Wij dragen de kosten voor het terugzenden van de goederen.
U hoeft alleen te betalen voor het waardeverlies van de goederen als dit waardeverlies te wijten is aan uw behandeling van de goederen die niet nodig is om de aard, eigenschappen en functionaliteit van de goederen te controleren.
Ons recht van retour is 30 dagen. Retourformulieren en pakketlabels worden met al onze pakketten meegeleverd. Als uw levering in 2 of meer pakketten heeft plaatsgevonden, kunnen artikelen uit dezelfde bestelling ook in één pakket worden geretourneerd. Als u onze formulieren niet meer heeft, neem dan contact op met de klantenservice.
Retourneren is eenvoudig:
1. Stop alle te retourneren artikelen in de originele verpakking terug in het pakket.
2. Vul het retourformulier in en voeg het bij het pakket.
3. Verzegel het pakket en plak het retouretiket erop.
4. Lever het pakket gratis in bij DHL.
5. Na ontvangst van de retourzending krijgt u bericht en wordt het eventuele tegoed terugbetaald in dezelfde vorm als u voor de bestelling heeft betaald.
Zodra wij de retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt het factuurbedrag binnen 14 dagen gecrediteerd via de betaalmethode die u bij de bestelling heeft geselecteerd.
U kunt contact opnemen met onze klantenservice als u vragen heeft over de retourstatus.
Helaas kunnen wij een artikel niet direct omruilen. Wij vragen u daarom een nieuwe bestelling aan ons te sturen.
U kunt uw retourzending afgeven bij de dichtstbijzijnde DHL-partner. Retourzendingen binnen Nederland zijn gratis.
Mocht een door ons geleverd artikel op enigerlei wijze beschadigd of defect zijn, dan kunt u het artikel uiteraard aan ons retourneren. Voor instructies over hoe dit te doen, zie Hoe kan ik artikelen uit mijn bestelling retourneren?
Zodra wij het pakket hebben ontvangen en in behandeling hebben genomen, ontvangt u hiervan per e-mail bericht.
Na controle van de retourzending zullen wij u het geld terugstorten via dezelfde betaalwijze als toen u uw bestelling bij ons plaatste.